Smycze reklamowe – rodzaje

Posted on

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Nie tylko młodzież nosi przy sobie smycze na klucze. Również dorośli korzystają z tego praktycznego gadżetu. Najczęściej zawieszają na nim klucze lub telefon. W pracy przyczepiają identyfikator, a na uroczystości – wejściówkę. Rzadko można spotkać smycz bez nadruku. Najczęściej widnieje na niej logo lub nazwa firmy, adres strony internetowej, czasem  nazwa jakiegoś wydarzenia. Smycz jest dobrze widoczna, dzięki czemu idealnie nadaje się do eksponowania marki. Promując swoją firmę, nie zapomnijmy o smyczach reklamowych. Oto propozycje ich wykonania.

Materiał

Smycze reklamowe wykonane z poliestru są niezwykle popularne. Ich zaletą jest trwałość oraz niska cena. Możemy wybrać poliester gładki lub prążkowany.

Smycze satynowe są bardziej delikatne. Ich gładka powierzchnia sprawdza się, gdy nanosimy nadruk cyfrowy.

Smycze sznurówkowe prezentują się niezwykle efektownie, będą idealne dla amatorów oryginalnych gadżetów.

Smycze metalowe to rozwiązanie dla osób ceniących sobie trwałość i stabilność.

Smycze ekologiczne stworzone są dla miłośników ekologii, ale nie tylko. Wykonane z naturalnych włókien bambusowych, włókien kukurydzy lub materiałów przetworzonych, z pewnością będą cieszyły się uznaniem klientów.

Rodzaje znakowania

Haft, nadruk, barwienie jednostronne, dwustronne. Twoje logo może błyszczeć lub świecić w ciemności. Jak się zareklamujesz, dyskretnie lub dosadnie, zależy tylko od Ciebie. Smycze reklamowe to szeroki wachlarz możliwości.

 Zakończenia

Rodzaj zakończenia smyczy reklamowych uzależniamy od przeznaczenia i materiału, z jakiego są wykonane. Wybieramy końcówkę (zaczep na telefon, karabińczyk) oraz łącznik. Do smyczy możemy dołączyć pokrowiec na telefon lub brelok.

Organizujesz konferencję lub wystawę? Planujesz imprezę firmową? A może po prostu chcesz reklamować swoją firmę i rozdać gadżety klientom? smycze reklamowe sprawdzą się w każdej z tych sytuacji. Dzięki rozmaitym konfiguracjom, wymiarom i funkcjom smyczy, bez wątpienia dopasujesz je do potrzeb swoich i swojej firmy.

Tags: , , , ,